V boji proti rakovine s brošňou „Nádej“

Spoločnosť AVON Cosmetics predstavuje ďalší zo symbolov projektu AVON proti rakovine prsníka. Novým symbolom, predajom ktorého podporíte boj proti tejto zákernej chorobe, je brošňa „Nádej“.

Kampaň 01/2011 (predajné obdobie december – január 2011)

Brošňa „Nádej“
Rozmery: 4,2 x 2 cm
Cena: 4,00 €

Charakteristickým znakom boja proti rakovine prsníka je ružová stužka. AVON aktuálne prináša vynovený dizajn brošne v tvare previazanej stužky v ružovej farbe. Jemná ružová farba sa hodí k rôznym druhom oblečenia, je možné ju kombinovať aj s rôznymi doplnkami a hodí sa k elegantnému, i ležérnemu oblečeniu. V ponuke je od kampane 1/2011 a jej kúpou finančne prispejete na projekty a aktivity v boji proti rakovine prsníka.

AVON proti rakovine prsníka
AVON sa na Slovensku zapojil do celosvetovej kampane proti rakovine prsníka v roku 1998, čím sa stal prvou spoločnosťou, ktorá sa na Slovensku začala venovať tejto problematike. Od vzniku projektu sa prostredníctvom predaja špeciálnych symbolov podarilo vyzbierať viac ako 1 000 000 EUR. Vyzbierané peniaze poslúžili na podporu vzdelávania zdravotníckeho personálu, študentov, zlepšenie kvality života a psychosociálnu podporu žien, zakúpenie diagnostických prístrojov, operačnej techniky a šírenie osvety v rámci prevencie verejnosti. Projekt podporujú známe osobnosti spoločenského života – Alena Heribanová, Jana Kirschner, Ada Straková, Hana Rapantová, Beáta Dubasová, Karin Habšudová, Henrieta Mičkovicová a Nora Beňačková. V roku 2006 sa do kampane zapojili aj Braňo „Bruno“ Ciberej, Martin Rausch, Maroš Kramár a v roku 2009 aj Petra Polnišová. V roku 2010 vstúpila do projektu Zlatica Puškárová, obľúbená televízna moderátorka, ktorá sa tak stala jeho 14. tvárou.

Všetky informácie o projete AVON proti rakovine prsníka, prevencií a ochorení nájdete na www.zdraveprsia.sk.

Comments are closed.