Dosiahnuté výsledky

Od vzniku projektu AVON za zdravé prsia v roku 1998 sa podarilo vyzbierať viac ako 1,2 milióna EUR. Vyzbierané peniaze poslúžili na podporu vzdelávania zdravotníckeho personálu, študentov, zlepšenie kvality života a psychosociálnu podporu žien, kúpu diagnostických prístrojov, operačnej techniky a šírenie osvety v rámci prevencie verejnosti. Významným partnerom AVONu v aktivitách venovaných boju za zdravé prsia je od roku 2007 Liga proti rakovine.

Ďakujeme všetkým, ktorí podporujú projekt AVON za zdravé prsia!

Rok 2022

  • Počas pandémie sa podujatie Avon Pochod síce nekonalo, no spoločnosť Avon naďalej pokračovala v podpore iniciatív za zdravé prsia a neziskovým organizáciám odovzdala viac ako 91 000 €.
  • Cieľom a heslom roku 2022 bolo postaviť sa ZNOVA NA ŠTART a ZNOVA NAŠTARTovať prevenciu, ktorá bôla v dôsledku pandémie zanedbávaná.
  • Avon Pochod za zdravé prsia sa konal 24. septembra na Tyršovom nábreží v Bratislave za účasti ambasádorov, onkologickýych pacientiek, odborných garantov, zástupcov spoločnosti Avon, dobrovoľníkov, účinkujúcich, influencerov a všetkých ľudí, ktorým záleží na zdraví žien.
  • Spoločnosť Avon na podujatí odovzdala šeky v celkovej výške 33 000 € o. z. Tak trocha inak na podporu projektu Štartovacie balíčky pre bezvlásky a o. z. Zdravá žena na financovanie výskumu: Vplyv chemoterapie, rádioterapie a hormonálnej liečby na neurokognitívne funkcie u onkologických pacientok v dlhodobom sledovaní.
  • Projekt je možné podporiť počas celého roka a to kúpou Avon symbolov a charitatívnych predmetov na www.avon.sk alebo u svojej Avon Lady/ svojho Avon Gentlemana.
  • Spoločnosť Avon sa každoročne zapája aj do celosvetového hnutia Pinktober, ktorého cieľom je edukovať o ochorení rakoviny prsníka, ako aj informovať o prevencii, diagnostike a liečbe.

Rok 2020

  • Avon aj napriek celosvetovej pandémii Covid-19 pokračoval v boji za zdravé prsia, hoci sa 12. ročník Avon Pochodu v tomto roku nekonal.
  • Vďaka heslu #SPOLU, sa podarilo vyzbierať, a o.z. Tak trocha inak na projekt Štartovacích balíčkov pre bezvlásky odovzdať, 31 021€.
  • Poďakovanie patrí dlhoročným ambasádorom, a taktiež novým, ktorí podporili projekt tento rok – Eva Kramerová „Evelyn“, František Košarišťan „Fero Joke“ a herec Juraj Bača.
  • Kampaň podporili aj inšpiratívne ženy – vyliečené onkologické pacientky: Katarína Lachová, Katarína Schneiderová a Kataríne Bartalská, ktorým patrí obdiv a veľké poďakovanie.
  • Avon podporil boj za zdravé prsia sumou 5 000€ a počas októbra – mesiaca boja proti rakovine prsníka sa zaviazal venovať 1 € z každého predaného špeciálneho setu v ponuke pre Avon Ladies a zákazníkov.

Rok 2019

  • 11. ročník AVON Pochodu za zdravé prsia na Slovensku.
  • Viac ako 4200 účastníkov pochodovalo ulicami Starého mesta a vychutnávalo si program v areáli Východnej terasy Bratislavského hradu.
  • Kampaň „Nezáleží na tom, čo máš na hlave, ale čo nosíš v srdci“ podporilo 13 stálych ambasádorov projektu, 3 noví – Dara Rolins, Karin Haydu, Dano Heriban a 2 vyliečené onkologické pacientky Erika a Renátka.
  • Symbolom projektu a podujatia bolo Tričko 2019 v dámskej, pánskej a detskej verzii. Vďaka jeho predaju sa podarilo odovzdať neziskovej organizácii Zdravá žena 25 553 €.
  • Hokejisti z klubu HC ´05 i Clinic Banská Bystrica odohrali v špeciálne navrhnutých dresoch extraligový zápas a dresy následne vydražili, vďaka čomu sa im podarilo získať a n.o. Zdravá žena odovzdať 2 000 €.
  • V spolupráci s La Donuteria a IPP Parking sa vďaka predaju špeciálnych ružových donutov a celého zisku zo zvýhodneného parkovného počas dňa Pochodu podarilo podporiť boj za zdravé prsia sumou viac ako 1 000 €.

Rok 2018

  • Jubilejný 10. ročník AVON Pochodu za zdravé prsia.
  • Viac ako 4500 účastníkov fandilo ženám v boji proti rakovine prsníka na Východnej terase Bratislavského hradu za nádherného letného počasia.
  • K dlhoročným ambasádorom projektu sa zapojili a kampaňou #fandimezenam 10. ročník podporili aj Mona Zázrivcová, Michal Sabo a Expl0ited.
  • Vďaka predaju symbolu projektu – Tričku Klára sa podarilo odovzdať neziskovej organizácii Zdravá žena 23 514 €.
  • Beáta Dubasová, Roman Juraško, Kvetka Horváthová a Expl0ited venovali svoje oblečenie do spoločného projektu s Nosene, vďaka ktorému sa podarilo vyzbierať 500 €.
  • Hokejisti z klubu HC ´05 iClinic Banská Bystrica odohrali v špeciálne navrhnutých dresoch extraligový zápas a dresy následne vydražili, vďaka čomu sa im podarilo získať a Neziskovej organizácii Zdravá žena odovzdať 2500 €.

Rok 2017

  • Hlavné mesto sa 17. júna stalo dejiskom obľúbeného ružového podujatia už po deviaty raz!
  • Viac ako 3500 účastníkov sa stretlo prvýkrát na novom mieste – na Východnej terase Bratislavského hradu, kde si rodiny s deťmi užili nezabudnuteľný deň plný dobrej nálady.
  • Tento rok aj vďaka tisíckam účastníkov AVON Pochodu odovzdala spoločnosť AVON šek vo výške 24 247 EUR občianskemu združeniu Amazonky určený na boj a prevenciu rakoviny prsníkov.
  • Hlavným heslom tohtoročnej kampane bolo Nerieš…vek, štýl a lajky. Do kampane sa zapojili dlhoročné ambasádorky Ada Straková, Nora Beňačková, bojovníčky Ivana, Elena, Danka, Miriam a Marta a nová ambasádorka projektu – Soňa Skoncová.
  • Tričko proti rakovine prsníka 2017 navrhol známy módny návrhár – Lukáš Macháček.
  • Prvýkrát boli súčasťou podujatia 2 pódiá, Walk talk show, autogramiáda, detská zóna s workshopmi, divadielkom, kreatívnymi dielňami a k dispozícii návštevníkom bola aj food zóna.
  • V spolupráci s MSHK Doxxbet Žilina sa vydražila špeciálna edícia ružových hokejových dresov, pričom sa podarilo vyzbierať 2092 €, ktoré poputovali na boj za zdravé prsia.

Rok 2016

  • Bratislava sa v sobotu 18. júna 2016 zahalila do ružovej farby. Takmer 6 tisíc ľudí svojou úšasťou podporilo 8. AVON Pochodu proti rakovine prsníka.
  • Spoločnosť AVON odovzdala neziskovej organizácii Zdravá žena, ktorá sa zaoberá prevenciou a edukáciou v tejto oblasti, sumu 34 000 EUR.
  • 30.septembra sa v Nitre uskutočnil prvý AVON Beh v spolupráci s NIGHT RUN Slovakia. V rámci tohto charitatívneho behu na podporu žien, ktoré bojujú s rakovinou prsníka, sa vyzbieralo celkovo 687 EUR.
  • Tento rok bol v znamení Bojovníčok, inšpiratívnych žien, ktoré majú osobnú skúsenosť s týmto ochorením a ktoré v rámci tohtoročnej kampane odovzdali svoju silu, odhodlanie, odvahu a bojovnosť nám ostatným.
  • Hlavnými ambasádorami roku 2016 boli Bojovníčky Anna, Erika, Eva, Markéta a Michaela.

Rok 2015

  • V sobotu 19. septembra 2015 v rámci 7. ročníka AVON Pochodu proti rakovine prsníka prešiel vytýčenú trasu ulicami Bratislavy ružový dav s niekoľko tisíc účastníkmi.
  • Spoločnosť AVON odovzdala organizáciám, ktoré sa zaoberajú prevenciou a liečbou rakoviny prsníka rekordnú sumu 75 162 EUR.
  • Za Ligu proti rakovine prevzala šek na 62 162 EUR prezidentka organizácie MUDr. Eva Siracká, DrSc.. Liga proti rakovine využije prostriedky na podporu edukačných a voľno-časových aktivít vo svojich Centrách pomoci, na podporu programov prevencie a pomoci pacientkam a na organizáciu verejnej zbierky – Deň narcisov.
  • Občianske združenie Zdravá žena získalo darovací šek na sumu 8 000 EUR. Finančné prostriedky budú použité na zabezpečenie organizácie a usporiadanie prednášok zaisťujúcich osvetu v oblasti prevencie a diagnostiky nádorových ochorení prsníka.
  • Sumou 5000 EUR bolo podporené Občianske združenie Amazonky a to najmä ich osvetová činnosť.
  • Novinkou 7. ročníka bolo detské dievčenské Tričko proti rakovine prsníka pre deti vo veku 4-10 rokov.

Súčasťou projektu AVON proti rakovine prsníka sa stal významný lekár, plastický chirurg MUDr. Martin Boháč, PhD.

Rok 2014

  • Bratislava sa v sobotu 7. júna 2014 zahalila do ružovej farby. Vyše 5 tisíc ľudí si oblieklo ružové tričko a zapojilo sa tak do 6. AVON Pochodu proti rakovine prsníka.
  • Spoločnosť AVON Cosmetics prostredníctvom svojho projektu AVON proti rakovine prsníka odovzdala na 6. ročníku AVON Pochodu proti rakovine prsníka darovacie šeky v doteraz najvyššej sume 74 173 EUR.
  • Spoločnosť AVON poskytla finančný dar vo výške 19 300 EUR Lige proti rakovine. Darované finančné prostriedky boli určené na projekty a aktivity zamerané na boj za zdravé prsia, na organizovanie verejnej zbierky Ligy proti rakovine, Deň narcisov, na podporu a rozvoj edukačných a spoločenských aktivít v Centre pomoci Ligy proti rakovine a taktiež na personálne zabezpečenie Linky pomoci Ligy proti rakovine v oblasti problematiky rakoviny prsníka.
  • Občianske združenie Zdravá žena v Bratislave získalo darovací šek na sumu 54 873 EUR. Darované finančné prostriedky sú použité na organizáciu a usporiadanie seminárov zaisťujúcich osvetu v oblasti prevencie a diagnostiky nádorových ochorení prsníka po celom SLOVENSKU.
  • V máji sa v Bratislave uskutočnil už 19. ročník konferencie Sekcie pre karcinóm prsníka(SEKCAMA). Na konferencii sa stretli odborníci v rôznych oblastiach súvisiacich s touto problematikou. Spoločnosť AVON Cosmetics aj tento rok podporila túto konferenciu ako jeden z hlavných partnerov.
  • V roku 2014 sa stal novou tvárou projektu AVON proti rakovine prsníka známy slovenský moderátor Roman Juraško.

Rok 2013

  • Bratislava zažila v sobotu 15. júna jubilejný 5. ročník AVON Pochod proti rakovine prsníka. 4500 ľudí si oblieklo tričko symbolizujúce boj za zdravé prsia a pochodovalo ulicami mesta.
  • Spoločnosť AVON Cosmetics prostredníctvom svojho projektu AVON proti rakovine prsníka odovzdala na 5. ročníku AVON Pochodu proti rakovine prsníka darovacie šeky v doteraz najvyššej sume 64 196 EUR.
  • Spoločnosť AVON umožnila kúpu diagnosticko – liečebného prístroja Intact BLES darovaním finančných prostriedkov vo výške 46 596 EUR Onkologickému ústavu sv. Alžbety (OUSA) v Bratislave. Tento prístroj je prvý svojho druhu v strednej Európe a umožní množstvu pacientov, aby prostredníctvom malého chirurgického zákroku bol realizovaný odber tkaniva prsníka na histologické vyšetrenie bez porušenia architektúry vzorky a so zachovaním lemu okolo lézie.
  • Spoločnosť AVON poskytla finančný dar vo výške 17 600 EUR Lige proti rakovine. Darované finančné prostriedky boli určené na projekty a aktivity zamerané na boj za zdravé prsia, na organizovanie verejnej zbierky Ligy proti rakovine, Deň narcisov, na podporu a rozvoj edukačných a spoločenských aktivít v Centre pomoci Ligy proti rakovine a taktiež na personálne zabezpečenie Linky pomoci Ligy proti rakovine v oblasti problematiky rakoviny prsníka.
  • Aj tento rok spoločnosť AVON podporila odbornú konferenciu na ktorej sa stretli odborníci v rôznych oblastiach súvisiacich s problematikou karcinómu prsníka. V máji sa v Bratislave uskutočnil už 18. ročník konferencie Sekcie pre karcinóm prsníka (SEKCAMA), spoločnosť AVON Cosmetics bola jedným z hlavných partnerov tohto podujatia.
  • V roku 2013 sa stala novou tvárou projektu AVON proti rakovine prsníka známa slovenská moderátorka Kveta Horváthová.
  • V roku 2013 sa predajom symbolov podarilo vyzbierať 63.282 EUR.

Rok 2012

  • Bratislava sa v sobotu 16. júna 2012 zahalila do ružovej farby. Vyše 4 tisíc ľudí si oblieklo ružové tričko a zapojilo sa tak do 4. slovenského AVON Pochodu proti rakovine prsníka. Tento ročník sa môže pýšiť najvyšším počtom predaných tričiek – 5 900 kusov. Všetky finančné prostriedky boli venované na aktivity zamerané na boj za zdravé prsia.
  • Spoločnosť AVON Cosmetics prostredníctvom svojho projektu AVON proti rakovine prsníka odovzdala na 4. ročníku AVON Pochodu proti rakovine prsníka darovacie šeky v celkovej sume 41 900 EUR.
  • Onkologický ústav sv. Alžbety (OUSA) v Bratislave získal darovací šek na sumu 13 900 EUR. Darované finančné prostriedky boli použité na kúpu Laminárneho boxu, ktorý slúži na genetické testovanie zárodočných mutácií rôznych dedičných syndrómov u pacientok s karcinómom prsníka a vaječníkov v OUSA.
  • AVON poskytol Lige proti rakovine finančný dar vo výške 18 000 EUR. Darované prostriedky sú určené na organizovanie verejnej zbierky Ligy proti rakovine, Deň narcisov, na podporu a rozvoj edukačných a spoločenských aktivít v Centre pomoci Ligy proti rakovine a taktiež na personálne zabezpečenie Linky pomoci Ligy proti rakovine v oblasti problematiky rakoviny prsníka.
  • Spoločnosť AVON poskytol finančný dar vo výške 10 000 EUR Nadácii IBD. Darované finančné prostriedky boli použité na kúpu Ultrasonografickej sondy, ktorá slúži na neinvazívnu detekciu metastáz rakoviny, na ultrazvukové vyšetrenie pri mini invazívnom-laparoskopickom pátraní po metastázach karcinómu prsníka a iných. Prístroj je umiestnený v Národnom onkologickom ústave v Bratislave.
  • V máji sa v Bratislave uskutočnil už 17. ročník konferencie Sekcie pre karcinóm prsníka(SEKCAMA). Na konferencii sa stretli odborníci v rôznych oblastiach súvisiacich s touto problematikou. Spoločnosť AVON Cosmetics aj tento rok podporila túto konferenciu ako jeden z hlavných partnerov.
  • V roku 2012 sa predajom symbolov podarilo vyzbierať sumu 57.189 EUR.

Rok 2011

  • V roku 2011 sa predajom symbolov podarilo vyzbierať 77.801 EUR.
  • Slovensko sa už po tretíkrát pridalo k viac ako 50. krajinám sveta, kde sa tisíce ľudí pravidelne každý rok vydávajú do ulíc, aby podporili boj za zdravé prsia. 3. slovenský AVON POCHOD proti rakovine prsníka sa uskutočnil 18. júna 2011 a opäť sa do ružovej farby zahalila Bratislava. Vyše 4000 ľudí si oblieklo Tričko IDEM a zapojilo sa tak do boja za zdravé prsia. Čistý zisk z predaja Trička IDEM, ktoré bolo vstupenkou na akciu, ako aj z predaja špeciálnych symbolov projektu na mieste je suma 19 000 €! Všetky finančné prostriedky boli venované na aktivity zamerané na boj za zdravé prsia.
  • Aj tento rok AVON poskytol finančný dar vo výške 10 000 EUR Nadácii IBD. Darované finančné prostriedky sa použijú na financovanie kúpy koncovej časti detekčného prístroja Gama Sonda, ktorý slúži na detekciu metastáz a bude používaný na liečbu nádorových ochorení v Národnom onkologickom ústave v Bratislave.
  • AVON poskytol Lige proti rakovine finančný dar vo výške 16 600 EUR. Darované prostriedky sa použijú na organizovanie verejnej zbierky Ligy proti rakovine, Deň narcisov a na podporu a rozvoj edukačných a spoločenských aktivít v Centre pomoci Ligy proti rakovine a taktiež na personálne zabezpečenie Linky pomoci Ligy proti rakovine v oblasti problematiky rakoviny prsníka.
  • V polovici mája sa v Bratislave uskutočnil už 16. ročník konferencie Sekcie pre karcinóm prsníka(SEKCAMA). Na konferencii sa stretli odborníci v rôznych oblastiach súvisiacich s touto problematikou. Už po 3. raz spoločnosť AVON Cosmetics podporila túto konferenciu ako jeden z hlavných partnerov.

Rok 2010

  • Počas Dňa otvorených dverí TV Markíza sa vyzbieralo na boj proti rakovine prsníka 2 230 EUR! Návštevníci mohli podporiť boj za zdravé prsia kúpou tombolových lístkov alebo špeciálnych symbolov projektu AVON proti rakovine prsníka v spoločnom stánku AVONu a TV DOMA.
  • Už po druhýkrát sa Slovensko pridalo k viac ako 50. krajinám sveta, kde sa tisíce ľudí pravidelne každý rok vydávajú do ulíc, aby podporili boj za zdravé prsia. 2. slovenský AVON POCHOD proti rakovine prsníka sa uskutočnil 19. júna 2010 a tento krát sa do ružovej farby zahalila metropola východného Slovenska – Košice. Vyše 3500 ľudí si oblieklo Tričko zdravé prsia a zapojilo sa tak do boja za zdravé prsia. Čistý zisk z predaja Trička zdravé prsia, ktoré bolo vstupenkou na akciu, ako aj z predaja špeciálnych symbolov projektu na mieste akcie predstavuje sumu 24 000 €! Všetky finančné prostriedky boli venované na aktivity zamerané na boj za zdravé prsia.
  • Aj tento rok AVON poskytol finančný dar vo výške 10 000 EUR Nadácii IBD. Darované finančné prostriedky sa použijú na dofinancovanie kúpy prístroja Gama Sonda, ktorý slúži na detekciu metastáz v onkochirurgii a je umiestnený v Národnom onkologickom ústave v Bratislave.
  • VON poskytol finančný dar vo výške 10 000 EUR pre Východoslovenský onkologický ústav v Košiciach, prostriedky sa použijú na nákup infúznych púmp, ktoré sa používajú na aplikáciu nízkeho objemu podkožnej alebo intravenóznej infúzie a v cytostatickej liečbe pokročilých karcinómov prsníka a tiež na nákup bioptických pištolí s príslušenstvom.
  • v roku 2010 vstúpila do projektu Zlatica Puškárová, obľúbená moderátorka.
  • AVON poskytol Lige proti rakovine finančný dar vo výške 20 000 EUR. Darované prostriedky sa použijú na organizovanie verejnej zbierky Ligy proti rakovine, Deň narcisov a na podporu a rozvoj edukačných a spoločenských aktivity v Centre pomoci Ligy proti rakovine a taktiež na personálne zabezpečenie Linky pomoci Ligy proti rakovine v oblasti problematiky rakoviny prsníka.
  • AVON finančne podporil vydanie knihy „Ja si ťa nedám“ autorky Danice Janiakovej. Kniha prináša nielen fakty o priebehu liečby a rady odborníkov, ale aj emocionálne silné osobné výpovede pacientiek, ktoré vypovedali o tom, ako sa vyrovnali s diagnózou aj náročnou liečbou.
  • AVON v spolupráci s Ligou proti rakovine už druhý rok podporuje projekt „Prvá gynekologická prehliadka“, ktorý na slovenských základných a stredných školách realizuje Slovenská asociácia študentov medicíny (SloMSA).
  • Začiatkom mája sa v Bratislave uskutočnil už 15. ročník konferencie Sekcie pre karcinóm prsníka(SEKCAMA). Už po 2.raz spoločnosť AVON Cosmetics podporila túto konferenciu ako jeden z hlavných partnerov.

Rok 2009

  • AVON v spolupráci s Ligou proti rakovine podporuje projekt „Prvá gynekologická prehliadka“, ktorý od apríla 2009 na slovenských základných a stredných školách alebo priamo v Centre pomoci LPR realizuje Slovenská asociácia študentov medicíny (SloMSA). Cieľom prednášok je eliminovať u dievčat strach z prvej gynekologickej prehliadky a poukázať na dôležitosť prevencie zdravia. Tlačová správa >
  • V roku 2009 vstúpila do projektu Petra Polnišová, obľúbená herečka a moderátorka, ktorá sa tak stala 13. tvárou projektu Avon proti rakovine prsíka.
  • AVON finančne podporuje a rozvíja edukačné a spoločenské aktivity v Centre pomoci Ligy proti rakovine a taktiež finančne prispieva na personálne zabezpečenie Linky pomoci Ligy proti rakovine v oblasti problematiky rakoviny prsníka.
  • AVON získal prestížne ocenenie Via Bona Slovakia nadácie Pontis v kategórií dlhodobý pozitívny vplyv podniku na spoločnosť a okolitú komunitu za aktivity zamerané na boj proti rakovine prsníka. AVON sa v danej problematike angažuje už od roku 1998 a počas 11 ročnej existencie projektu AVON proti rakovine prsníka podporil aktivity v oblasti podpory prevencie a šírenia osvety o ochorení, vzdelávanie zdravotníckeho personálu, študentov, na psychosociálnu podporu žien či na kúpu operačnej techniky a úhradu rehabilitačných kúpeľných pobytov pre ženy s rakovinou prsníka.
  • AVON finančne prispel sumou 9 960 EUR na organizovanie verejnej finančnej zbierky Ligy proti rakovine Deň narcisov. Tlačová správa >
  • V apríli sa v Bratislave uskutočnil už 14. ročník konferencie Sekcie pre karcinóm prsníka(SEKCAMA). AVON prispel ako jeden z hlavných partner na jej organizáciu sumou 3 320 EUR (100 018,32 Sk). Sekcia pre karcinóm mammae vznikla ako súčasť Onkologickej spoločnosti Slovenskej lekárskej spoločnosti v roku 1996. Odvtedy predstavuje na slovenské pomery unikátnu odbornú bázu boja za zdravé prsia a na jej konferenciách sa stretávajú najväčšie kapacity s najaktuálnejšími témami. Tlačová správa >
  • Sedem úspešných slovenských speváčok sa stretlo vo formácii 7 Ladies, aby v rámci exkluzívnej podpory projektu AVON proti rakovine prsníka naspievali spoločnú pieseň Všetko máme pred sebou. Skladbu naspievali nielen dlhoročné tváre projektu – Beáta Dubasová a Jana Kirschner, ale aj Dara Rolins, Zuzana Smatanová, Zdenka Predná, Tina a Mária Čírová. Skladbu je môžné si stiahnuť zo stránky www.zdraveprsia.sk za symbolickú sumu a zároveň tak podporíte projekt AVON proti rakovine prsníka. Tlačová správa >
  • V tomto roku sa Slovensko po prvýkrát pridalo k takmer 50 krajinám sveta, kde sa tisíce ľudí pravidelne každý rok vydávajú do ulíc, aby podporili jeden spoločný cieľ – boj za zdravé prsia. 1. slovenský AVON POCHOD proti rakovine prsníka sa uskutočnil 20. júna 2009 v Bratislave a zúčastnilo sa ho takmer 4 000 ľudí. Čistý zisk z predaja Trička POCHOD 2009, ktoré bolo vstupenkou na túto výnimočnú akciu a z predaja symbolov projektu na mieste podujatia predstavuje sumu 27 400 EUR! Všetky získané fin. prostriedky budú venované na aktivity zamerané na boj za zdravé prsia. Tlačová správa >
  • Nadácia Markíza získala finančný dar vo výške 7 000 EUR na kúpu špeciálneho softvérového a hardvérového vybavenia pracoviska Kliniky stereotaktickej rádiochirurgie Onkologického ústavu sv. Alžbety v Bratislave. Stereotaktická rádiochirurgia je náročná liečebná radiačná metóda, ktorá nahradzuje klasickú chirurgickú operáciu.
  • AVON podporil už druhý ročník Balet Gala ’09, benefičné vystúpenie organizované za účelom podpory činnosti ústavu pre liečbu onkologických ochorení na Slovensku- Národného onkologického ústavu (NOÚ) v Bratislave. Spoločnosť AVON Cosmetics ako hlavný partner predstavenia prostredníctvom projektu AVON proti rakovine prsníka prispela sumou 10 000 EUR na dofinancovanie kúpy prístroja Gama sonda, ktorá slúži na detekciu metastáz v onkochirurgii. Prístroj je umiestnený v NOÚ v Bratislave. Tlačová správa >
  • V roku 2009 sa podarilo prostredníctvom predaja symbolov projektu vyzbierať sumu 100 000 EUR.

Rok 2008

  • AVON podporil sumou 1 milión Sk najväčší projekt Ligy proti rakovine, Centrum pomoci, ako jeden z jeho hlavných sponzorov. Cieľom projektu je pomáhať tým, ktorých choroba postihla, ale aj poskytovať informácie o prevencii. Darované finančné prostriedky vyzbieral AVON v rámci projektu AVON proti rakovine prsníka predajom symbolov z kolekcie „Nádej“.
  • Projekt AVON proti rakovine prsníka sa rozhodli podporiť aj Eva Urbaníková svojou knihou Stalo sa mi všetko a Maroš Kramár debutovým sólovým albumom Lážo plážo. Časť finančných prostriedkov získaných z predaja knihy a CD venujú obaja umelci na aktivity boja za zdravé prsia.
  • AVON prispel sumou 900 000 Sk na kúpu špeciálneho prístroja, elektroimpedančného mamografu, ktorý v Bratislave slúži na diagnostiku patologických zmien v tkanivách prsníka.
  •  poradí už ôsmy ročník AVON Pochodu proti rakovine prsníka, ktorý odštartoval v Prahe 14. 6. 2008, prvýkrát v histórií podporili aj známe tváre spoločenského života zo Slovenska. Organizátorom sa podarilo počas charitatívnej akcie vyzbierať čiastku 8 888 888 Kč, ktorá smerovala na osvetové a ozdravovacie programy zamerané na boj za zdravé prsia.
  • Na edukatívny projekt Ligy proti rakovine prsníka, ktorý podporuje výučbu predmetu Onkologická výchova na školách, venoval AVON 120 000 Sk.
  • AVON prispel sumou 300 000 Sk na organizáciu najväčšej slovenskej verejnej zbierky – Deň narcisov, organizovanou Ligou proti rakovine.
  • V roku 2008 sa podarilo prostredníctvom predaja symbolov projektu vyzbierať sumu 5 miliónov korún.
  • V poradí už ôsmy ročník AVON Pochodu proti rakovine prsníka organizovaný v Českej republike, ktorý odštartoval v Prahe 14. 6. 2008, prvýkrát v histórii podporili aj známe tváre spoločenského života zo Slovenska. Organizátorom sa podarilo počas charitatívnej akcie vyzbierať čiastku 8 888 888 Kč, ktorá smerovala na osvetové a ozdravovacie programy zamerané na boj za zdravé prsia.

Rok 2007

  • Spoločnosť AVON Cosmetics začala spolupracovať s Ligou proti rakovine na Slovensku.
  • Prvým spoločným projektom bol Deň narcisov (13. apríla 2007), počas ktorého sa podarilo vyzbierať viac ako 20 miliónov korún pouličným predajom narcisov a ďalších viac ako 650 000 Sk vygenerovala zbierka prostredníctvom zaslania SMS správy.
  • AVON podporil Športový víkend pre študentov stredných škôl organizovaný Ligou proti rakovine v rámci projektu Zdravie škodí fajčeniu.
  • 220 žien sa zúčastnilo rekondičných pobytov v Turčianskych Tepliciach. Na tento účel prispel AVON organizácii Europa Donna Slovensko sumou 260 000 Sk.
  • AVON uviedol na slovenský trh novú kolekciu symbolov kampane AVON proti rakovine prsníka – „Nádej“, sprevádzanú mediálnou kampaňou so známymi tvárami projektu. Pero (79 Sk) má na starosti Martin Rausch a na Zápisník dohliada Ada Straková. Výťažok z predaja symbolov poputuje na dobudovanie Národného centra pomoci pre onkologických pacientov, ktorý je doteraz najväčším projektom Ligy proti rakovine.
  • AVON spustil nový portál www.zdraveprsia.sk.
  • Z charitatívnej zbierky z predaja symbolov získal AVON v roku 2007 takmer 5 miliónov korún.

Rok 2006

  • Prvých 214 pacientok sa v Turčianskych Tepliciach zúčastnilo rekondičných pobytov, ktoré boli financované z predaja symbolov, prostredníctvom o. z. Europa Donna Slovensko.
  • AVON prispel čiastkou 3,5 milióna Sk na nákup technologického vybavenia pre špecializované pracovisko určené na diagnostiku a chirurgické riešenie ochorenia rakoviny prsníka prostredníctvom nadácie Medical.
  • AVON uviedol na trh nový symbol projektu Tričko plné srdca. Tričká prezentovali tváre projektu v mediálnej kampani. Predaj symbolov bol rozšírený aj o Farebný náramok a Príveskok na kľúče.
  • Druhý ročník AVON pochodu okolo sveta proti rakovine prsníka spojil Slovensko s Francúzskom. Na Slovensko zavítala pacientka z Paríža, ktorá na bratislavskej zastávke charitatívneho turné Dary Rolins odovzdala symbolickú stužku ďalšej slovenskej pacientke.
  • Dara Rolins sa stala novou tvárou projektu AVON proti rakovine prsníka.
  • Výťažok z predaja symbolov predstavoval v roku 2006 sumu 4 706 791 Sk.

Rok 2005

  • AVON začal spolupracovať s občianskym združením pacientok s rakovinou prsníka, organizáciou Europa Donna Slovensko.
  • V spolupráci s nadáciou Medical bola uvedená kampaň Dotýka sa ho to, ktorá po prvýkrát oslovovala aj mužskú časť populácie.
  • AVON podporil koncert speváčky Anastacie 7. augusta 2005, ktorý bol koncertom boja proti rakovine prsníka. Výťažok predstavoval 500 000 Sk.
  • Spoločnosť AVON Cosmetics si pripomenula 50. výročie vzniku svojej charitatívnej nadácie. Oslavou jubilea bol prvý ročník AVON pochodu okolo sveta proti rakovine prsníka – na celom svete sa vyzbieralo viac ako 350 miliónov USD.
  • Svet sa podarilo spojiť symbolickou ružovou stužkou, na Slovensko ju priniesla pacientka z Portugalska. Slovensko spojilo svet ružovou stužkou v Maďarsku, kam cestovala slovenská pacientka.
  • Už po druhý raz mohli ženy v 20 mestách Slovenska počas AVON Road show navštíviť pojazdnú prsníkovú poradňu, v ktorej boli pripravení lekár a zdravotná sestra odpovedať na všetky otázky súvisiace s ochorením rakoviny prsníka. Účastníčky AVON Road show mali možnosť naučiť sa správny postup pri samovyšetrení prsníkov na špeciálnych silikónových fantómoch.
  • Novými tvárami kampane AVON proti rakovine prsníka sa stali Bruno Ciberej, Maroš Kramár a Martin Rausch.
  • V roku 2005 sa podarilo vyzbierať predajom charitatívnych symbolov 2 940 129 Sk.

Rok 2004

  • AVON zakúpil 1. digitálny mamograf na Slovensku v hodnote 5,6 milióna korún.
  • Novým symbolom projektu AVON proti rakovine prsníka sa stalo Tričko so srdcom, ktorého dizajn navrhla módna dizajnérka Lea Fekete. Tričiek sa predalo takmer 23 000 kusov.
  • Na koncerte speváčky Pink na podporu boja proti rakovine prsníka – 16. júla 2004 v Bratislave – získala nadácia Medical od spoločnosti AVON výťažok z predaja lístkov vo výške 100 000 Sk.
  • „Nie všetko čo rastie, vidíte!“ bol headline preventívnej mediálnej kampane, ktorá bola spustená v roku 2004. Vďaka kampani sa podarilo vyzbierať 2 781 642 korún.
  • Kampaň „Nie všetko čo rastie, vidíte!“ získala na Medzinárodnom festivale reklamy v Rige 2005 druhé miesto v súťaži Golden Hammer.
  • Počas AVON Road show v 20 mestách Slovenska mali ženy možnosť navštíviť pojazdnú prsníkovú poradňu, v ktorej boli pripravení lekár a zdravotná sestra odpovedať na všetky otázky súvisiace s ochorením rakoviny prsníka.
  • Novou tvárou kampane AVON proti rakovine prsníka sa stala Jana Kirschner.

Rok 2003

  • V roku 2003 začala spoločnosť AVON spolupracovať na projekte AVON proti rakovine prsníka s nadáciou onkologickej chirurgie Medical.
  • AVON prispel na nákup špeciálnej operačnej techniky v hodnote 2,9 milióna Sk.
  • Tváre kampane podporili Oslavu Medzinárodného Dňa Spolupatričnosti, počas ktorého predávali verejnosti symboly.
  • AVON šíril osvetu o nádorovom ochorení prsníka na hudobnom festivale OKEY leto. Akciu podporili aj tváre projektu predajom symbolov.
  • AVON spustil novú mediálnu kampaň s  „Dobre si nás prezrite“, zameranú na prevenciu rakoviny prsníka. Kampaň získala ocenenie Zlatý klinec a ocenenie mesačníka Stratégie.
  • Výťažok z predaja symbolov v roku 2003 predstavoval sumu 4 170 686 Sk.

Rok 2002

  • AVON uviedol mediálnu kampaň so sloganom „Keby sa každej smrti dalo predísť dotykom, žili by sme večne“, ktorá bola zameraná na prevenciu voči zhubnej chorobe. Kreatíva kampane pochádzala prvýkrát z dielne reklamnej agentúry VACULIK ADVERTISING, autorom fotografie bol svetoznámy fotograf slovenského pôvodu Robert Vano.
  • Tváre kampane po prvý raz predávali symboly verejnosti v nákupnom stredisku Polus City Center v Bratislave v deň osláv Medzinárodného Dňa Spolupatričnosti.
  • AVON predstavil nový symbol projektu – Rúž Nádeje v 3 odtieňoch.
  • Novými tvárami kampane AVON proti rakovine prsníka sa stali Ada Straková, Henrieta Mickovičová, Karin Habšudová, Nora Beňačková a Zora Czoborová.
  • V roku 2002 sa vďaka predaju symbolov podarilo vyzbierať 1 975 031 Sk.

Rok 2001

  • Novými symbolmi projektu sa stali Strieborná a Zlatá brošňa.
  • V septembri sa uskutočnil Beh AVONu pre zdravie žien, ktorý podporilo vyše 300 účastníkov.
  • Novými tvárami kampane AVON proti rakovine prsníka sa stali Alena Heribanová, Beáta Dubasová a Hana Rapantová.
  • AVON ukončil spoluprácu s nadáciou Project Hope.
  • Od roku 1999 do 2001 bolo preškolených 3 549 žien laikov, 233 doktorov, 441 zdravotných sestier, 1 293 študentiek zdravotných škôl.
  • V charitatívnej zbierke sa vyzbieralo 737 902 Sk.

Rok 2000

  • V roku 2000 pokračovala spolupráca s nadáciou Project Hope a podpora 4 tímov formou financovania ich aktivít.
  • V charitatívnej zbierke sa podarilo vyzbierať 590 045 Sk.

Rok 1999

  • Z vyzbieraných prostriedkov a za pomoci nadácie Project Hope vznikli štyri pracovné tímy – Sedem farieb nádeje v Bratislave, Posol nádeje v Bardejove, Nikdy nie si sama v Partizánskom a Zdravé ženy mesta Košice v Košiciach.
  • Činnosť tímov sa sústredila najmä na zvyšovanie povedomia o ochorení, vzdelávanie zdravotníckych pracovníkov, zvýšenie kvality života pacientok, vytvorenie edukačných materiálov, poskytovanie psychosociálneho poradenstva.
  • Tvárou projektu sa stala česká modelka Simona Krajnová.
  • V roku 1999 sa začal predaj nového symbolu – Ružového pera (100 Sk). Zisk z predaja predstavoval čiastku 955 458 Sk.

Rok 1998

  • V roku 1998 vznikol projekt AVON proti rakovine prsníka.
  • AVON začal spoluprácu s neziskovou nadáciou Project Hope.
  • Pomocou predaja brošne v tvare ružovej stužky (50 Sk) sa na podporu projektov vyzbieralo 687 581 Sk.